.

سایت خبری طلوع گناباد

فرماندار گناباد گفت: علیرغم تصویب و ابلاغ بانک مرکزی ، متاسفانه برخی از بانک ها تمایلی به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ندارند

 محمد صفایی روز پنجشنبه در هشتمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال گناباد افزود: بانک صادرات خراسان رضوی در سال گذشته تفاهمنامه ای با بانک مرکزی جهت پرداخت 240 میلیارد ریال تسهیلات چهاردرصد با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد نموده است اما این بانک تاکنون به این تفاهمنامه عمل نکرده است

وی اظهار کرد: این در صورتی است که این بانک در همان سال بیش از سه هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود بالا پرداخت کرده است.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 13 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی گناباد با علام این خبر گفت:از بدو تشکیل این نظام در مهر ماه 1389 تا کنون  بیش از 1021نفر عضو نظام صنفی کارهای کشاورزی گناباد  شده اند  مهدی پیراسته مهمترین و اساسی ترین هدف این نهاد را حفظ هویت کشاورزان و دامداران منطقه و حمایت همه جانبه از آنها دانست وگفت:یکی ازفعللیتهای  این نهاد صدور پروانه  است واز  سال 1391 اقدام به صدور پروانه فعالیت نمود که تا کنون توانسته بیش از 381 فقره پروانه صادر کند .


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:کشاورزی گناباد, سایت خبری طلوع گناباد,اخبار گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جمعی از گاوداران صنعتی شهرستان گناباد خواستار رفع مشکلات عدیده این صنعت بویژه در بخش تامین نهاده های دامی شدند.

آنها افزایش 50 تا 100درصدی نهاده های دامی طی ماههای اخیر را بسیار نگران دانستند و عنوان کردند که  این افزایش قیمت ها، باعث شده تا دامهای سنگین و مولد شهرستان گناباد روانه کشتارگاه شوند.

 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:گاوداران گناباد,گرانی علوفه,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی گناباد گفت:در صورت تسویه حساب ومختومه شدن پرونده
وام مشتریان ،جرائم دیر کرد از یک ریال تا مبلغ 500 میلیون ریال در
این شعبه بخشیده می شود .


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:گناباد,بانک کشاورزی گناباد, اخبار گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فرماندار گناباد در بازدید از شهرک صنعتی کاخک که با حضور جمعی از بازاریان، صنعتگران و کشاورزان شهرستان برگزار شد گفت: با بهره برداری از واحدهای تولیدی  این شهرک که بیش از 20 میلیارد تومان برای زیر ساختهای آن هزینه شده در اینده نزدیک بخش عمده ای از مشکلات  بیکاری شهرستان بر طرف می شود.

فرماندار گناباد در بازدید از پروژه  کاشی هستی نیز گفت: با توجه به وجود انواع کانی های غیر فلزی در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اولین کارخانه کاشی آنتی باکتریال در حال احداث می باشدکه امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد .


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:کاشی هستی,کاشی گناباد,برند گناباد-اخبار اقتصادی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اولین کارخانه تولید نوشابه و کنسانتره الوئه ورا در گناباد  تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

فرماندار گناباد در بازدید از شهرک صنعتی کاخک که با حضور جمعی از بازاریان، صنعتگران و کشاورزان شهرستان برگزار شد گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی و سایر واحدهای این شهرک که بیش از 20 میلیارد تومان برای زیر ساختهای آن هزینه شده در آینده نزدیک بخش عمده ای از مشکلات بیکاری  شهرستان بر طرف می شود .


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:اولین کارخانه تولید نوشابه و کنسانتره الوئه ورا در گناباد,نوشابه گناباد,اخبار اقتصادی گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

قدس انلاین : شنبه گذشته در گزارشی از برگزیده شدن افغانستان به عنوان بهترین زعفران کیفی جهان و غافلگیر شدن شورای ملی زعفران در ایران خبر دادیم؛ موضوعی که البته سبب تعجب خیلی ها شد.

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:زعفران گناباد,اخباراقتصادی گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دبیر باشگاه کشاورزان جوان روستای سنو گفت: با آغاز فصل برداشت زعفران قدیمی ترین بازار فروش گل زعفران در روستای سنو از توابع شهرستان گناباد رونق گرفت.

مهدی ذولفقاری  افزود:روستای سنو با داشتن سطح وسیعی از باغات زعفران جزء روستاهای مهم تولید کننده زعفران شهرستان گناباد  است.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: برای اشتغال افراد تحت پوشش این نهاد بیش از 354میلیارد ریال تهسلات ارزان قیمت پرداخت شد.

عباس ترکمان زاده روز دوشنبه به ایرنا گفت : با پرداخت این تسهیلات، 165نفر در بخش مشاغل خانگی و 270 نفر در بخش مشاغل خرد مشغول بکار شده اند.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مدیر جهادکشاورزی گناباد گفت: در صورت اجرای طرح مزارع آرمانی زعفران ، میزان برداشت این محصول به دو برابر افزایش خواهد یافت.

مهندس محمد باقر جاهدی افزود: اکنون در روش کشت سنتی از هر هکتار مقدار چهار کیلوگرم زعفران خشک برداشت می شود که این رقم با اجرای طرح مذکور تا دو برابر امکان پذیر است .

 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com