.

سایت خبری طلوع گناباد

امام جمعه گناباد گفت: سرنوشتی به مراتب بدتر از صدام و شاه در انتظار حکام جنایتکار آل سعود است و به زودی با طوفان خشم مردم مسلمان به گورستان تاریخ سپرده می شوند.

 
به گزارش  از ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب ار خطبه های نماز جمعه شهرستان گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به جنایتهای آل سعود با حمایت قدرتهای استکباری و از جمله به شهادت رساندن آیت الله نمر و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن و تلاش برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در منطقه گفت: سعودی ها با این اقدامها خوش خدمتی و نوکری خود را به استکبار جهانی نشان دادند.

ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 19 دی 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای گناباد در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر این آموزشکده گفت: آقایان رضا جواهری فر و محمد نسایی هر دو دانشجویان ترم آخر کاردانی الکترونیک پس از موفقیت در مسابقه های ملی مهارت کشور که دی ماه امسال در کرج برگزار شد جواز حضور در مسابقات رباتیک ۲۰۱۴ برزیل را کسب کردند

. مهندس پارسا گفت : در سال تحصیلی جاری ۴۸۳ دانشجو در پنج رشته الکترونیک ، عمران ، برق صنعتی ، ساخت و تولید کامپیوتر در مقطع کاردانی در این آموزشکده مشغول به تحصیل اند.

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سومین یادواره 25 شهید شهر بیدخت از توابع شهرستان گناباد جمعه شب در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در مورد فلسفه و شرایط ظهور امام زمان (عج) سخنانی بیان کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آئین معنوی غبار روبی  مرقد امام زاده سید محمد عابد کاخک با حضور امام جمعه شهر کاخک، روحانیون ، نیروی انتظامی، نماینده بخشداری، رؤسای ادارات شهرستان، وکارکنان اداره اوقاف شهرستان ، اقشار مختلف مردم، اعضای هیئت امنا و خدام بقعه متبرکه در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد.

در این مراسم معنوی پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و مرثیه سرایی نذورات و هدایای زائران جمع‌آوری شد.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس دانشگاه آزاد
اسلامی گناباد در محل مسجد این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم بزرگداشت
که دکتر مجتبوی رئیس ،معاونان،اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
گناباد و همچنین حجت الاسلام صادقی نسب امام جمعه ،مهندس صفایی فرماندار،تنی چند از
مسولین و کارکنان دوایر و ادارات و نهادهای دولتی،نیروهای نظامی و انتظامی ،اصناف و
بازاریان شهرستان حضور داشتند.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:شهدای گمنام دانشگاه گناباد,مراسم بزرگداشت شهدای گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مسوول واحد آموزش کانون فرهنگی هنری بیدخت گفت: طرح مصلین با هدف تشویق دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت و جمعه در این شهر برگزار شد.

مصطفی علی اکبری افزود: برگزاری مسابقات با عنوان احکام نماز و صحیح خوانی و قرائت نماز و پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان از فرایند اجرای این طرح بود.

وی اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح بیش از 170 نفر از دانش آموازن دختر و پسر با همکاری واحد آموزش و پژوهش کانون شهدای مسجد جامع بیدخت شرکت کردند و به 30 نفر از برگزیدگان این طرح جوایزی اهدا شد.

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:بیدختگناباد,نماز,اخبار مذهبی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

در این مراسم معنوی چند نفر از مسئولان پس از زیارت جناب امامزاده و باز کردن قفل درب آن وارد ضریح شده و به غبارروبی ضریح بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع) اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در این مراسم معنوی چند نفر از مسئولان پس از زیارت جناب امامزاده و باز کردن قفل درب آن وارد ضریح شده و به غبارروبی ضریح بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع) اقدام کردند.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com